dimarts, 28 de juliol del 2009

Ciutadans de Catalunya (i altres...) JA SOM AQUI!!

Despres de mil i una aventures porfin hem arribat!! Vam arribar a les 12 de la nit a Bata i sort d-en jordi que ens va venir a buscar amb la furgoneta la qual va arrencar amb ajuda de unos buenos empujones!! :) Els aeroports son de locura perque a part de lo peques que son i de lo dificil que es aconseguir els bitllets, esta tot ple de xanxullos i sens ha perdut una motxila pel cami la qual estem intentan recuperar :p De Malabo a Bata vam agafar una avioneta de elices en plan "Las aventuras de Tintin". Mentres sopavem ens va venir a rebre un dels nostres nens a la porta i amb un ram de flors!! A la casa no tenim aigua perque el pou esta gairebe buit i no ens hem pogut dutxar. Ja hem fet una reunio amb el Federico i ens ha ensenyat tot el recinte. Els nens quan ens veuen surten de les cases corrent i no fan mes que somriure i saludar com a bojos!! El Braulio es un crack!!! Quina llastima que sigui del madrid jejejeje es el millor guia de Bata!

Us estimem molt a tots!! Ana Marc us estem esperant!!! Molt anims i forca que un cop aqui ja ho veureu tot millor!!

Ja penjarem fotos el proxim dia

Al proxim capitol: GAMUSINOS!!!


(anna, andrea, caro, estela i braulio) (albert i alba a laeroport buscant la maleta)

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Això, es per començar a escriure un llibre!es tota una aventura.
Andrea que quan he parlat amb tu ja he vist que estas super feliç, emocionada i encantada amb tot el que ha passat fins ara. I no te preocupis pel teu gatet que esta tot el dia de festa ;).Escriu, dibuixa i fes molta fotos. Disfruta!!

Anna

Anònim ha dit...

Jajaja aix k nervios^^
m'alegro que l'arribada ja aixi sigun tan bonica =)
recordat de la promessa que mas fet a menjar peix que jo estic complin la meva part =P

petonets i abraçades :)

Helena ha dit...

Us envio molta força per aquesta aventura, i que em cuideu a l'andrea eh!
Una abraçada gran,
Helena :)


pd:Andrea no em pasaré per casa teva, ja quan tornis vinc, no era res urgent no?

Unknown ha dit...

esoos guineanos!!

doneu molts rekords al Braulio i al Jordi!!



ànims k l'aventura a guinea només ha fet k komençar!!!! ;)

Unknown ha dit...

Espero que pogueu ensenyar mul, aprengueu mul i sobretot que us ho passeu molt bé i ho feu passar bé als nens!! un petonas andrea i records dsd l'emporda!!!

Monica ha dit...

Albert, has perdut la maleta????????

El que no et passi a tu!!!!

Passeu-ho molt bé!!!

Ximet, Mònica, Guillem i Roger

Gemma ha dit...

Ei!!

Jo! kines aventures només començar! A veure que ens espera al segon grup! M'alegro que estigueu bé! Tinc moltissimes ganes de veureus!! Comença el compte enrere pels que estem aquí! Això es un sinvivir!! jeje!!

Molts besikos!!

Gembe!

glo ha dit...

Andrea¡¡ que ya estais alli...Africa¡¡, qué distinto, cuanta necesidad de una mano amiga...me encanta ir leyendo vuestras aventuretas, qué risa con la avioneta de Tintin... bueno, me cuesta un poco ir traduciendo del catalan, pero creo que el sentido y eso lo pillo. Besos a todos, aunque no me conozcan. Glo

aLi ha dit...

eeei peñitaaa!!!

L'aventura ja ha començat i tot el que haguéssim volgut preveure ens ha desquadrat... ja ho sabíem, no??? jejejej... Ese Ritmo Guineano!!!

Quina alegria saber que heu arribat bé i que ja heu començat amb els nens i nenes d'Aldeas!!!
L'Anna i el Marc, sortiràn demà 30 al matí, així que no patiu, que ja arriben!!!
I la Gemma, la Gembé, l'Anna i jo, si tot va bé (ja han arribat tots els visats) sortirem el dia 2... em moro de ganes d'estar allà amb vosaltres!!!
Molta energia positiva i espero que tota la motivació i energía concentrada en aquests mesos de preparació aquí, exploti cada dia a Guinea...
Disfruteu-ho!!!! una abraçada plena d'energía positiva!!!

jose(cuc) ha dit...

que tal colla de Ells!!!??quin viatje mes intens no!!??m'analegro saber que heu arribat guai!!quina putada per lo de la maleta!!joder!!tot i aixi ja esteu disfrutant de Guinea!!i el que us queda!!!per fiiiii!!!!jajaja!!!desde terres catalanes us envio una forta abraçada encare que i hagi gent que no conec!!que vagi de puta mareeee!!!

AleCohop (Aleix) ha dit...

Ese primer equipoooo!

Ha de ser meravellós el que esteu visquent i pel que sembla els nens i nenes us esperaven amb candeletes!

Tinc moltes ganes de veure les primeres fotografies i estic convençut que aquests primers impediments no seran suficients per a que el projecte se'n ressenti!

Jo, després de fer tots els possibles per a venir, ara ja hem decidit conjuntament amb els tres doctors diferents que em visiten que és molt més prudent que no hi vagi. Malgrat que la ferida va tancant i l'evolució és molt bona, el risc d'infecció és molt elevat tot i que la ferida tanqués per al dia 2. El de malalties infeccioses m'ha dit que el que hauria de fer és no marxar de Catalunya o voltants per a tenir a prop l'Hospital de Sant Pau que és on em tracten.

Per mi està essent una miqueta dur per la part personal i perquè entre la baixa de la Myriam i la meva, ja en som tres que no hem pogut viatjar. Hagués estat genial i els nensi nenes haguéssin pogut viure de primera mà el torbellino de l'Alejo cojito i la Myriam megaesportista!

Ara, també us he de dir que traspassaré tot el meu saber Clown a l'Ali i també tot el que tenim la Myriam i jo sobre Acrosport per a que ho pugueu gaudir amb els xavals. Són dinàmiques i exercicis amb els que s'ho passaran de meravella i estic convençut que els sabreu dinamitzar de meravella!

Us envio tota la energia positiva i ja us aniré llegint pel bloc. Penjeu moltes fotos i expliqueu-nos molt com va tot el projecte que he format part de la programació i també me la sento una mica la meva filleta.

Grande ELLS i Grande Guinea!
Aleix

Mercè ha dit...

Hola Caro, com esteu? ja heu començat a treballar amb els nens, pel que veig us envian molta energia positiva i jo no vull ser menys.
Com van el mosquits,son com els tigres d'aqui o pitxor, espero que amb la farmaciola que et vas endur en tinguis prou.
He vist que no ets tu sola que ha tingut que deixar el gatet, dema pasare per casa teva a veure si veig a la Lola al aparador jejje.
Fes moltes fotos per poder veure tot el que esteu visquen per aqui.
Molts petons per a tots.

Gemma Gasch ha dit...

Què guay que estigueu béeee i ja hagueu arribat!!!!!!

Carooo et trobo a faltar!! escriu moltes cosetes pq sapiguem que feu!!!
Molts petonsss!!!

Solosonondas ha dit...

Creo que la ilusión, y más en el principio, sobra... Así que mando para "ells" muuuuuucha energía! Sobretodo para ti, Andrea! Supongo que ya no volveré por Barna hasta finales de Agosto-principios de Septiembre, porque una visita a esta ciudad sin parar por tu piso, pues chica... ya no es lo mismo, me habéis mal acostumbrao!

Disfruta a tope, dalo todo, haz mil fotos y archiva en tu coco una nueva "guinea fauve pensante y abstracta", que si surge a tu vuelta la pintamos!!!!!!!!


Un abrazo muy fuerte, ABRIL!

Anònim ha dit...

Hola a tota la colla "ells", de ben segur que esteu en plena activitat i disfrutant al màxim d'aquets nens tant i tant macos, estem esperant impacients fotos ehhh. Anna, com va la teva primera experiencia en terres guineanes, de ben segur que es una passada!!!!
suposso que ja et penses perque ho dic, saps com m'agradaria estar a la teva pell. Ja son aquí l'ana i el marc? Molts records a tots i especialment a aquets nens, ens va encantar com ens van saludar per telèfon, esteu ben divertits!!!

La fauna de casa, creixent cada dia, quan tornis
no els coneixeràs

Un petó

Jordi, Montse, Ferran i Mercè

Anònim ha dit...

I aquí comença la vostra aventura, i segur que en vénen de moltes més! aprofiteu, gaudiu, viviu i sentiu al màxim! que val la pena, us omplirà molt, i doneu a tots els nens i nenes el millor de vosaltres! però molt important també manteniu-vos units! que no us falti la comunicació i no tingueu por de compartir amb vosaltres tot allò que us passi pel cap!
m'ha fet molta il·lusió llegir el que heu escrit i el com us han rebut i les ganes i alegria dels nens!! això és el millor! els nens! i el que aprendreu!
doneu molts records de part nostra a tots els nens, al Braulio i també al Jordi!
una abraçada molt forta! per tots vosaltres! que us seguim des d'aqui amb moltes ganes!!!
cuideu-vos molt!

Pepa.

Mercè ha dit...

Hola macos, estem desitjant conectar al blog i veure noticies vostres pero desde el dia que vau arribar no heu escrit mes, a veure si avui saben com us va per aqui.
Caro he anat a veure la Lola i estaba dormint molt tranquila al aparador, quan m'ha vist a fet quatre poses de les seves i a seguit dormint, esta molt bé.
Ja m'han trat el vendatge de la mà i tinc el punts molt bé, pero encara em falta movilitat, mica en mica.
Una abraçada molt forta per tots i cuideu-vos.
PD. Ahir va vindre l'Alex a veurem
molts records de part seva. Petonets

Anònim ha dit...

a GooooSSaaaaaaaaaaaaaR GeNTio...
Y HaCeR GooooSSSSaaaaaaaaaaR a LoS De aLLi!!!!

QueVaYaMuYBoNiToooooooooo!!

aLi CaMPioNaaaaaaaaaa...Que GRaNDeeeeeeS ToDoS Y Que BoooooNiC ToT PLeGaaaaT!!!

GooDeNeRGiDeSDeBaRCeLooooNa...
aXuXoooN+oSCuLaiSDeGüaiSDeSDeBaRCeLoNa...
DeSDeMiCuooooooRe...oSDeSeoLoMeJooooooRTaMBieN!!


eSPeRaMoSNoTiCiaaaaaS...